Om konsultasjonene ved klinikken

Høyden Osteopatiklinikk

Her ved Høyden Osteopatiklinikk i Moss tilpasser vi alltid konsultasjonen til hver enkelt pasient. Noen oppsøker klinikken med smerte ett sted, andre har smerter og plager flere steder i kroppen. Noen føler seg litt anspent uten en spesifikk smerte og ønsker litt massasje. Plagenes varighet er også veldig varierende. Noen har hatt plager i mange år, andre i et par dager.

Her ved klinikken kan du enten bestille en ordinær osteopatikonsultasjon hvor du får en grundig gjennomgang av dine smerter og plager, behandling med ulike teknikker, samt tilpassede tøynings- og treningsøvelser ved behov. Eller, dersom du ikke har en spesifikk smerte, men bare ønsker en avslappende massasje kan du bestille en time som innebærer bløtvevsbehandling av muskulatur i rygg og nakke.

Visste du at du også kan kjøpe gavekort og gi bort i gave?

Osteopatibehandling

Ved en eller flere plager og smerter i kroppen er det aktuelt å sette deg opp til en osteopatibehandling. Her vil dine smerter og plager kartlegges grundig. Det benyttes en rekke ulike typer teknikker på både muskler, ledd, leddbånd og bindevev. Du vil få med deg tilpassede tøynings- og treningsøvelser ut fra behov.

Massasje

En massasjekonsultasjon er aktuelt i de tilfeller hvor du ikke har noen plager eller smerter som må kartlegges, men bare ønsker litt velvære, slappe av og få løsnet litt opp i muskulaturen i rygg og nakke. Teknikkene som benyttes er bløtvevsbehandling og triggerpunkter på rygg- og nakkemuskulaturen.